)
Dealhunter Logo

Vanliga frågor

När du gör ditt första köp på Dealhunter.se, kommer du att uppmanas att ange dina personuppgifter och ange ett lösenord för ditt nya Deal Hunter-konto. Kontot skapas automatiskt när du gör ditt köp. När köpet är klart, kommer du få ett mail med din orderbekräftelse och ett välkomstmeddelande till nya Deal Hunter konto. Om du inte får orderbekräftelse direkt efter ditt köp på Dealhunter, bedes du kontrollera ditt spamfilter.
Att du har problem med att logga in på ditt Dealhunterkonto kan bero på flera orsaker. Kontrollera att du loggar in med rätt e-post och lösenord. Har du glömt ditt lösenord kan du få det skickat genom att klicka på länken "glömt lösenord" som hittar du på Dealhunters frontpage. Observera att du först skapar ett Dealhunterkonto när du gör ditt första köp. Prenumererar du bara på vårt nyhetsbrev, har du inget Dealhunterkonto -konto.
Logga in på ditt Dealhunterkonto under “Logga in” längst upp i högra hörnet på hemsidan. När du har loggat in klickar du på “Min profil” som du också finner längst upp på hemsidans högra hörn. Under “Ändra lösenord” fyller du i ditt nuvarande lösenord samt det lösenord du önskar och trycker sedan på den gröna “Inkomma”-knappen under.
Logga in på ditt Dealhunterkonto. Därefter går du till "Min profil" - du hittar en knapp högst upp i högra hörnet för detta. Här kan du se alla dina beställningar samt se deras status.
När du har gjort ett köp på Dealhunter.se, kommer du få ett mail med orderbekräftelsen. Om du inte har fått orderbekräftelse direkt efter köpet, bedes du kontrollera ditt spamfilter. Ligger det inte en orderbekräftelse där heller, kontakta Deal Hunters tjänst.
Vi har en leveranstid på maximum 30 dagar. Du kan följa din produkts status inne på din Dealhunterprofil.
Om det inte finns tillräckligt många som köper en viss affär och deal som därför inte kommer att aktiveras drar vi inte några pengar på ditt konto. Du kommer att få ett mail med status på om Dealen inte har blivit aktiverad.
Om du inte hämtar ut din produkt till angivna sista-datum hos ditt lokalpostombud skickas den tillbaks till den leverantör som mottagit paketet. Vi kontaktar dig för att se om du fortfarande vill ha det du beställt, eller om du har ångrat köpet. Det tillkommer inga extra omkostningar för detta.
Vi levererar endast till Sverige.
Alla problem med en deal skall i första hand gå till leverantören. Får du inte tag i denna, bedes du kontakta Dealhunters kundservice.
Ja - Det är en 14 dagars ångerperiod från den dag du mottager din produkt. Om vi redan har dragit tillbaka pengarna från ditt konto, ska dessa naturligtvis att betalas tillbaka. Kontakta Dealhunters kundservice. Vid ånger skall du dock själv stå för fraktkostad för att skicka tillbaks produkten till leverantör.
Ja - du bedes kontakta leverantören som står för dealen. Det är kostadsfritt att byta, men du skall själv stå för portokostnad.
Du bedes kontakta ansvarig leverantör för dealen för att göra en reklamation. Får du inte tag på leverantören så kan du kontakta Dealhunters kundservice som hjälper dig.
Vid köp så reserverar vi pengarna på ditt kort, det betyder att du inte kan använda dessa pengar. När vi skickar din beställning så drar vi även pengarna.
Du kan endast betala med kort, detta betyder altså att du INTE kan betala via faktura. VI mottager svenska samt internationella VISA och MASTERCARD.

Kontakta oss